Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

Νέα επικίνδυνη εμπλοκή της Ναυτιλίας στους σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ!

 


Δήλωση του Προέδρου της ΠΕΝΕΝ

Στο τέλος της 3ήμερης συνόδου του ΝΑΤΟ μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Γ.Γ Γενς Στόλτενμπεργκ ανακοίνωσε ότι κατ’ εξουσιοδότηση της ελληνικής κυβέρνησης….. «αυτή είναι πρόθυμη να προσφέρει εμπορικά πλοία για την εξαγωγή σιτηρών από τα ουκρανικά λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας»!

Σημειώνουμε ότι έως σήμερα τα λιμάνια αυτά τελούν υπό ρωσικό αποκλεισμό, παράλληλα στο διάστημα του ρωσο-ουκρανικού πολέμου έχουν χτυπηθεί 11 πλοία (1 ελληνόκτητο), έχουν τραυματιστεί και σκοτωθεί Ναυτεργάτες που έγιναν θύματα του ιμπεριαλιστικού πολέμου και των ανταγωνισμών μεταξύ της δύσης και της Ρωσίας.

Ταυτόχρονα έχουν σημειωθεί ναυτικά ατυχήματα στην Μαύρη και Αζοφική θάλασσα από νάρκες που έχουν τοποθετήσει οι αντιμαχόμενες πλευρές!

Υπογραμμίζουμε ότι υπάρχουν ακόμη πλοία που είναι εγκλωβισμένα στην ίδια περιοχή η οποία χαρακτηρίζεται ως υψηλού κινδύνου για την ναυσιπλοΐα και την ασφάλεια των Ναυτεργατών.

Η ελληνική Ναυτιλία σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ και των ελληνικών κυβερνήσεων αποτελεί το 4ο όπλο στα χέρια των επιθετικών σχεδιασμών ΗΠΑ – ΝΑΤΟ.

Η επιχειρούμενη εμπλοκή της χώρας σε μια τέτοια αποστολή αποτελεί θανάσιμο κίνδυνο για τους Ναυτεργάτες που θα επανδρώσουν αυτά τα πλοία.

Οι μόνοι που θα βγουν κερδισμένοι (μέσα από την ασφάλεια των πολυτελών γραφείων τους) θα είναι οι μεγαλοσχήμονες έλληνες εφοπλιστές, αφού λόγω των αυξημένων κινδύνων τα ναύλα στην περιοχή έχουν αυξηθεί έως και 1000%.

Η σχετική ανακοίνωση του Γ.Γ του ΝΑΤΟ δείχνει για πολλοστή φορά την υποταγή της κυβέρνησης στους σχεδιασμούς των ΝΑΤΟ – ΗΠΑ – Ε.Ε, γεγονός που βρίσκεται σε απόλυτη δυσαρμονία με την εκφρασμένη αντιπολεμική – φιλειρηνική βούληση του ελληνικού λαού!

Υ.Γ: Σχετικά με την αδιαμφισβήτητη επικινδυνότητα της περιοχής έχει εκδοθεί σχετική ανακοίνωση του ΥΕΝ στις 10/3/2022 που κάνει αναφορά σε οδηγία του ΝΑΤΟ και στην οποία αναφέρεται ως προειδοποίηση: «είναι υψηλός ο κίνδυνος για παράπλευρη απώλεια (Very High Risk of Collateral Damage) ή απευθείας χτύπημα σε εμπορικά πλοία που πλέουν στο ΒΔ τμήμα του Εύξεινου Πόντου» και ακολούθως εκτιμά ότι «υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι η ένταση των στρατιωτικών επιχειρήσεων κατά μήκος της Ουκρανικής Ακτογραμμής της Μαύρης θάλασσας θα κλιμακωθεί»….

Το ίδιο έγγραφο επισημαίνει με σαφήνεια και τον κίνδυνο λόγω τοποθέτησης στην περιοχή ναρκών (Navigation prohibited mine danger).

Οι αναλύσεις των Νατοϊκών όχι μόνο επιβεβαιώθηκαν πλήρως αλλά μετά την ημερομηνία του εγγράφου (όπως προαναφέρουμε) είχαμε μπαράζ τόσο παράπλευρων όσο και απευθείας χτυπημάτων σε εμπορικά πλοία!!!

Παρά ταύτα ΝΑΤΟ – κυβέρνηση επιχειρούν να βάλουν στην φωτιά του πολέμου τους Ναυτεργάτες για να κερδοσκοπήσουν για άλλη μια φορά οι έλληνες εφοπλιστές.

Αντώνης Νταλακογεώργος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Δήμος Σάμης - Εκδήλωση με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

  Οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου Σάμης σας προσκαλούν την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022 σε εκδήλωση με αθλητικά δρώμενα που θα πραγματοποιηθε...