Εφοπ-ληστής μετέτρεψε τον δεδουλευμένο μισθό Ναύτη από 2077 σε 998,87 ευρώ!
Συνεχίζουμε και εντείνουμε την παρέμβασή μας ενάντια στις συνθήκες εργασιακής κόλασης που επικρατούν στα Φ/Γ και Δ/Ξ μικρής χωρητικότητας και αποστάσεων.
Πρόκειται για πλοία που ταξιδεύουν στο εσωτερικό της χώρας μας κατά βάση γερασμένα και με συνθήκες διαβίωσης πολλές φορές τραγικές, ενώ το μισθολόγιο το διαμορφώνει ο εκάστοτε πλοιοκτήτης σύμφωνα με τις δικές του επιθυμίες και πάντα στην γραμμή των «αντοχών» της εταιρείας!!!
Παράλληλα ΥΕΝ – Λιμενικές αρχές – ΠΝΟ έχουν εντελώς εγκαταλελειμμένους τους Ναυτεργάτες αυτών των πλοίων με αποτέλεσμα η εφοπλιστική αυθαιρεσία και παραβατικότητα να χτυπούν παντού «κόκκινο».
Μετά τις διαδοχικές και στοχευμένες παρεμβάσεις μας φαίνεται να άνοιξε ο ασκός του Αιόλου και πολλοί Ναυτεργάτες νοιώθουν πλέον ένα σημαντικό «αποκούμπι» στην ΠΕΝΕΝ με αποτέλεσμα οι καταγγελίες που φθάνουν στην Ένωσή μας να είναι σχεδόν καθημερινές!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Δ/Ξ Άγιος Νικόλαος, πλοιοκτησίας Γεωργίου Μπατζικώστα, που μεταφέρει καύσιμα και κάνει γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη.
Στο πλοίο Ναύτης που υπηρετεί επί σειρά ετών σε αυτό, έπειτα από έλεγχό μας διαπιστώθηκε ότι ο καταβαλλόμενος μισθός του ήταν κάτω από την ισχύουσα ΣΣΕ κατά 60%
Στις άλλες ειδικότητες ισχύουν τα ίδια και χειρότερα ….
Σύμβαση μεταξύ πλοιοκτήτη και Ναυτεργατών δεν έχει υπογραφεί ποτέ τα τελευταία χρόνια, ενώ ποτέ δεν τους δίνεται εξοφλητικός λογαριασμός (PAY) στο τέλος του μήνα.
Για το πρόβλημα αυτό η ΠΕΝΕΝ έκανε διαδοχικές παρεμβάσεις στις Λιμενικές αρχές και στο ΥΕΝ απαιτώντας την καταβολή των μισθών όπως προβλέπονται από την ΣΣΕ.
Τονίζουμε για πολλοστή φορά ότι δεν θα κάνουμε την παραμικρή έκπτωση στα Ναυτεργατικά δικαιώματα, σε καμία κατηγορία πλοίων.
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.