ΘΕΜΑ:
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ, ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Στην συνεδρίαση του Π.Σ που διεξάγεται στην Ιθάκη, θεωρούμε αναγκαίο να αποτελούν κεντρικό Θέμα συζήτησης τα προβλήματα της Ιθάκης, τα έργα που είναι σε εξέλιξη, οι καθυστερήσεις, ο σχεδιασμός της Περιφερειακής Αρχής (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ) και η πορεία του.
Θεωρούμε επίσης αναγκαίο να έχουν προσκληθεί οι Τοπικοί φορείς, Κοινοτικά Συμβούλια, εκπρόσωποι Αθλητικών- Πολιτιστικών Συλλόγων, εκπαιδευτικών, υγειονομικών κλπ. Όσοι δηλαδή γνωρίζουν και βιώνουν τα προβλήματα.
Έτσι σήμερα εισηγούμαστε ως Θέμα στο Π.Σ. που γίνεται στην Ιθάκη, τα βασικότερα προβλήματα που απασχολούν τον λαό του νησιού και είναι αρμοδιότητα της Περιφερειακής Αρχής, αλλά και ορισμένα που είναι της κυβέρνησης και πρέπει να πάρει θέση το Περιφερειακό Συμβούλιο. Είναι προβλήματα που τα έχουμε ξαναφέρει είτε ως Επερωτήσεις, είτε ως ξεχωριστά θέματα..
Ενδεικτικά αναφέρουμε :
• Λιμάνι στο Πίσω Αετό
Ξεκινάμε από αυτό γιατί είναι ενδεικτικό του «τσακωμού» που υπάρχει από όλες τις Περιφερειακές Αρχές για το ποιος έκανε αυτό το έργο; Την πατρότητα την διεκδικούν όλοι από το 2011 έως σήμερα. Πάνω από 20 χρόνια να ολοκληρωθεί το λιμάνι, με προβλήματα από την έλλειψη υπηρεσιών προς τους χρήστες, στην καθαριότητα, στην ασφάλεια ( π.χ. μια μόνο σωστική σκάλα και όχι σωστά τοποθετημένη κ.α.), με την πτώση βράχων και καθιζήσεις στον δρόμο προς το λιμάνι κ.α. Τέλος ακόμα να δοθούν με έργα εγγεγραμμένα στον προϋπολογισμό και στο Πρόγραμμα Δράσης της Περιφέρειας για την Ιθάκη τα περίπου 1,6 εκ. ευρώ που επιστράφηκαν στο ταμείο της Περιφέρειας εδώ και μήνες από το συγκεκριμένο έργο.
• Δρόμος στο Μπρος Αετό
Το γεγονός της καθίζησης του δρόμου τον Γενάρη του 2021 και του κοψίματος της Ιθάκης στα δυο επί μήνες ανέδειξε και στον πιο δύσπιστο ότι καμμιά προτεραιότητα για την ασφάλεια και την μετακίνηση των κατοίκων δεν είχαν καμιά κυβέρνηση, Περιφερειακή ή Νομαρχιακή Αρχή όλες τις προηγούμενες δεκαετίες. Αφού είναι ένας δρόμος που έχει σχεδιαστεί και φτιαχτεί πριν από τουλάχιστον 70 χρόνια. Όλο αυτό το διάστημα οι παρεμβάσεις ήταν πρόχειρες- μπαλώματα και αποσπασματικές μετά από προβλήματα καθιζήσεων, ρωγμών και βλαβών. Δεν υπήρχε ποτέ τακτική και προληπτική συντήρηση του. Δεν έχουν μελετηθεί και διανοιχτεί τα ρέματα που εφάπτονται του δρόμου. Δεν έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί εναλλακτικός δρόμος που θα λειτουργεί και ως δρόμος διαφυγής. Τις εξαγγελίες για μελέτες, για τα χρήματα που υπάρχουν το 1,5εκ ή τα 2εκ ή τα 3 εκ τα ακούμε από το 2016 και σχεδόν μετά από κάθε επίσκεψη κάποιου παράγοντα στο νησί. Ακόμα και τώρα μετά το πρόχειρο έργο υποστήριξης του δρόμου για να υπάρχει προσπελασιμότητα έχουν δημιουργηθεί νέες ρηγματώσεις στο δρόμο.
• Δρόμος Φρίκες -Κιόνι
Συνέχεια του προηγούμενου, όσο αφορά την παλαιότητα του οδικού δικτύου και την αποσπασματικότητα στις επεμβάσεις μετά από προβλήματα που δημιουργούνται. Και σε αυτό οι καταπτώσεις που έχουν γίνει από τον ΙΑΝΟ από τον Σεπτέμβρη του2020δεν έχουν καν αντιμετωπιστεί. Το μεγάλο «έργο» κυβέρνησης και Περιφερειακής Αρχής είναι οι μπετοβεργες, μαζί με το πλαστικό πλέγμα και με μερικούς φανοστάτες όταν δουλεύουν και δεν τα έχει πάρει όλα ο άνεμος και η φθορά του χρόνου σχεδόν 2 χρόνια τώρα. Να επισημάνουμε την επικινδυνότητα του σημείου τόσο για την πτώση οχημάτων και δίκυκλων στην θάλασσα αλλά και την πρόσκρουση σε αυτά από έλλειψη φωτισμού του οδικού δικτύου( πράγμα που είχε συμβεί πριν ένα χρόνο ).
• Δρόμος Μαραθιά
Πρόβλημα δεκάδων χρόνων για την προσβασιμότητα στην περιοχή, στις καλλιέργειες και τις περιουσίες των κατοίκων. Καμμιά προτεραιότητα από Περιφερειακή και Δημοτική Αρχή. Πρόσφατες οι παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις των κατοίκων και παρά την ομόφωνη απόφαση του Π.Σ. για την πραγματοποίηση όλων των αναγκαίων έργων (υποστύλωση, διάνοιξη, ασφαλτόστρωση κ.α.) το καλοκαίρι του 2021 μετά από συλλογή υπογραφών των κατοίκων και την εισήγηση της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Π.Σ. δεν έχει γίνει το παραμικρό. Συνεχίζουν να εμπαίζουν, να κοροϊδεύουν και να λειτουργούν με την λογική του ψηφοθήρα.
• Ασφάλεια Επαρχιακού Οδικού Δικτύου
Θαμνοκοπή, διαπλατύνεις, διαγραμμίσεις, μπάρες ασφαλείας, οδοφωτισμός, σήματα οδικής κυκλοφορίας, καθρέπτες, κλείσιμο λακκουβών συνθέτουν τις βασικές παραμέτρους για την ασφάλεια του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου. Η Ιθάκη δεν υπάρχει σε αυτή την προτεραιότητα. Θαμνοκοπή το 2021 έγινε μια ημέρα μόνο. Το 2022 καθόλου. Τα υπόλοιπα αποσπασματικές παρεμβάσεις. Σημαντικός κίνδυνος μαζί με την παλαιότητα του δικτύου.
• Αντιπυρική Προστασία
Η συγνώμη δεν θα είναι αρκετή. Η Ιθάκη είναι μόνιμη υποψήφια για ένα νέο «ΜΑΤΙ». Εξωγή, Κιόνι, Περαχώρι χωρίς διέξοδο διαφυγής σε περίπτωση πυρκαγιάς. Πεσμένα δένδρα από τον ¨ΙΑΝΟ¨ (Σεπτέμβρης 2020) στην Εξωγή. Έλλειψη αντιπυρικών ζωνών. Κατάργηση του κλιμακίου της Π.Υ. στην Βόρεια Ιθάκη. Υποστελέχωση της Π.Υ. Ιθάκης. Αυτά είναι τα πιο σημαντικά από τα πολλά προβλήματα αντιπυρικής προστασίας.
• Αντιπλημμυρική Προστασία
Τα σημαντικότερα ρέματα της Ιθάκης παραμένουν μπαζωμένα. Μπρος Αετός, Μαραθιά, Αγίας Παρασκευής, Περαχωρίου, Γαρδελακίου, Φρίκες.Με την Πολιτική Προστασία στην Π.Ε. Ιθάκης να μην έχει ούτε ένα υπάλληλο, ούτε ένα μηχάνημα. Χωρίς αποζημίωση η μεγάλη πλειοψηφία των επαγγελματιών από τον ¨ΙΑΝΟ¨ &τον ¨ΜΠΑΛΛΟ¨.
• Αντισεισμική Προστασία-Αντικεραυνική Προστασία
Δεν υπάρχει κανένας δευτεροβάθμιος έλεγχος σε καμιά δομή της εκπαίδευσης, της υγείας, των άλλων δημόσιων κτηρίων και υποδομών μαζικής συνάθροισης, για την αντοχή τους σε περίπτωση σεισμού και των μέτρων που πρέπει να παρθούν. Δεν υπάρχει Βιβλίο Μητρώου Ελέγχου Αντισεισμικότητας και Καταγραφής Γεγονότων σε κάθε δημόσιο κτήριο. Το ίδιο δεν υπάρχει στα περισσότερα κτίρια αντικεραυνική προστασία.
• Δομές Εκπαίδευσης &Προνοιας
Δεν υπάρχει Βρεφονηπιακός Σταθμός στην Βόρεια Ιθάκη. Ο Βρεφονηπιακός Σταθμός λειτουργεί μόνο με μια μόνιμη βρεφονηπιοκόμο και μία εργαζόμενη με οχτάμηνες συμβάσεις.
• Δομές Υγείας
Δεν λειτουργεί κανένα Αγροτικό Ιατρείο εδώ και χρόνια. Το Πολυατρείο του Σταυρού υπολειτουργεί και είναι υποστελεχωμένο. Η βασική δομή υγείας που είναι το Κ.Υ. Ιθάκης ακόμη περιμένει τις εξαγγελίες της Περιφερειακής Αρχής για την επισκευή του κτιρίου και της κυβέρνησης για την στελέχωση του με Ιατρικό και άλλο προσωπικό. Το ΕΚΑΒ στην Ιθάκη σε ανάλογη κατάσταση με ένα οδηγό που έχει χρόνια να πάρει άδεια. Δεν υπάρχει καμιά δομή για την Ψυχικής Υγεία αλλά και γιατις Εξαρτήσεις.
• Λιμάνια
Βαθύ, Σταυρός, Φρίκες & Κιόνι. Το καθένα με σοβαρά προβλήματα υποδομών και πρόσβασης.
• Ακτοπλοϊκή Σύνδεση
Μόλις πέσει η αυλαία της κερδοφόρας τουριστικής περιόδου επαφίεται στις ορέξεις των εφοπλιστών, με τα πανάκριβα εισιτήρια.
• Διαχείριση Αποβλήτων
Το 21Ο αιώνα με την αυξημένη τουριστική επισκεψιμότητα δεν υπάρχει καμιά οργανωμένη υποδομή για την διαχείριση των Στερεών και άλλων Αποβλήτων. Δεν υπάρχει Βιολογικός.
• Πολιτισμός & Αθλητισμός
Έλλειψη και παλαιότητα αθλητικών χώρων και Κλειστού Αθλητικού Κέντρου. Τα αρχαιολογικά μνημεία παρατημένα. Το Μουσείο στο Βαθύ είναι δυο χρόνια κλειστό. Ελάχιστα γίνονται αναντίστοιχα της ιστορίας του νησιού. Δεν έχει χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια ούτε ένα Πολιτιστικό ή Αθλητικό Σωματείο.
• Υποστελεχωμένες Δημόσιες Υπηρεσίες
Η Π.Ε. Ενότητα Ιθάκης με μόνο τέσσερις υπαλλήλους που έχουν και άλλα παράλληλα καθήκοντα. Τα ΕΛΤΑ με ένα μόνιμο υπάλληλο και ένα εποχιακό, ζητούν από τους κατοίκους να πάνε να πάρουν τους λογαριασμούς της ΔΕΗ από το κατάστημα στο Βαθύ. Το Ειρηνοδικείο καταργήθηκε. Η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ χωρίς διοικητικό υπάλληλο, στέλνουν τους καταναλωτές στην Κεφαλονιά και οι δυο έχουν μείνει με ένα Τεχνικό, το ίδιο και στον ΕΦΚΑ κ.α.
Στο Π.Σ. αυτά τα τρία χρόνια φέραμε δέκα φορές Θέματα προς συζήτηση και κάναμε δεκατρείς Επερωτήσεις για την Ιθάκη .
Παραθέτουμε και ορισμένα αποσπάσματα από τις απαντήσεις της Περιφερειακής Αρχής, στις επανειλημμένες φορές που φέραμε τα παραπάνω προβλήματα της Ιθάκης στο Π.Σ.:
28.09.2020 Στ. Τραυλός (Για κατολισθήσεις στον Π. Αετό):
«…Το έργο αυτό περιλαμβάνει εργασίες τοποθέτηση ελεύθερων και πλήρως αγκυρούμενων πλεγμάτων, σε βραχώδη πρανή οδό, σε διάφορες επιμέρους θέσεις μεταξύ των οποίων και το οδικό τμήμα Πισαετός - Μπροςαετός. Τα εν λόγω μέτρα ανάσχεσης βροχοπτώσεων, είναι μέτρα προφύλαξης και μείωσης κινδύνου από την πτώση βραχοτεμαχίων…Για την προστασία από τις πτώσεις μεγάλων βράχοτεμάχων, όπως αυτή που περιγράφεται, πρέπει να τοποθετηθούν φράχτες ανάσχεσης…».
30.01.2021 Στ. Τραυλός (Για Μπρός Αετό):
«…είναι ένα πρόβλημα που έρχεται από παλιά… προχωρούμε στην μελέτη όπως θα έχει τροποποιηθεί ήδη και περιμένουμε και σε δυο φάσεις. Η 1η φάση είναι να γίνουν τα πρανή με λιθοριπές και με λίθους και μετά η 2η φάση ήταν οι πασσαλομπήξεις που θα έρθουν να τις κάνουν με το μεγάλο έργο που σας προανέφερα… Και ταυτόχρονα, σε αυτές τις αυτοψίες που κάναμε, εντοπίσαμε μια άλλη παράκαμψη, που θα μπορούσαμε να ανοίξουμε και να παρακάμψουμε αυτό το σημείο, για να υπάρχει και στο μέλλον οτιδήποτε συμβεί. Αυτή η παράκαμψη είναι γύρω στα 700μέτρα…Προχωρούμε λοιπόν και σε αυτό το σενάριο ταυτόχρονα… Πιστεύω ότι σύντομα η Ιθάκη θα έχει λύσει το πρόβλημα της και πιστεύω ότι με το μεγάλο έργο, θα έρθει να το λύσει μια για πάντα…».
28.05.2021 Στ. Τραυλός (Για Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο Ιθάκης):
«…Για το μεγάλο έργο στον Μπρος αετό, θα είμαστε πολύ σύντομα έτοιμοι να πάμε,… θα δούμε μικρές διαδικασίες να έχουμε εργολάβο …Για τον δρόμο Φρίκες-Κιόνι, ο δρόμος δεν έχει καταρρεύσει, είναι προσβάσιμος. Υπάρχουνε κάποια σημεία που έχουνε θέματα ….από Δευτέρα, από την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε αρχίσει τις παρεμβάσεις σε αυτό τον δρόμο όπως και στο, θα κάνουμε και παρέμβαση στο λιμάνι των Φρικών…».
24.07.2021 Αθ. Λιβιτσάνης (Για τον δρόμο Μαραθιά):
«….Εκεί έχουμε ένα θέμα. Οι ζημιές, όπως είπε και η κυρία Μπαλού, οι φθορές του δρόμου, είναι παλιές… Επιβαρύνθηκε με τον Ιανό το ζήτημα, λόγω των μεγάλων βροχοπτώσεων και με τον Ιανό και με την επόμενη μεγάλη βροχόπτωση… .Εως το Ανεμοδούρι λοιπόν είναι το επαρχιακό δίκτυο και εκεί όντως χρειάζονται κάποιες παρεμβάσεις. Είναι 3-4 ξερολιθιές που έχουν πέσει, χαμηλές ξερολιθιές, σε κάποια λιοστάσια… Όντως όμως η κυρία Μπαλού δεν είναι τόσο κοστοβόρο όλο αυτό το πράγμα που πρέπει να επισκευαστεί. Σε συνεννόηση με τον Αντιπεριφερειάρχη, τον κύριο Τραυλό, έχουμε συμφωνήσει ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα, θα επισκευάσουμε όλες αυτές τις ξερολιθιές και θα κάνουμε και τις παρεμβάσεις που χρειάζονται. Όντως είναι μικρό έργο… Πάντως, είναι στο σχέδιο μας, στο άμεσο σχέδιο, μαζί με τον κύριο Τραυλό, να προχωρήσουμε σε αυτή την επισκευή του δρόμου…».
22.06.2022 Ρ. Κράτσα (Για δρόμο Μαραθιά):
«…δεν καλύπτει τις προδιαγραφές δρόμος αυτός δεν έχει ξεχαστεί…. προτεραιότητα τα έργα αποκατάστασης του ΙΑΝΟΥ…. Με τις συνθήκες αυτές δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθούν όλα τα έργα…».
Η λύση στο να υλοποιηθούν έργα, να προχωρήσουν γρηγορότερα, να αποκρουστούν αντιλαϊκές επιλογές βρίσκεται στην συλλογική δράση, τον αγώνα και την διεκδίκηση του λαού μας. Εκεί είναι η δύναμη και η ελπίδα. Εκεί καταθέτουμε όλες μας τις δυνάμεις.
29.09.2022
https://lsionionnison.com/
ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Στην Διεύθυνση Μεταφορών της Π.Ε. Κέρκυρας η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Οι εργαζόμενοι αλλά και οι πολίτες βρίσκονται στα όρια της απόγνωσης, πληρώνοντας το «μάρμαρο» της υποστελέχωσης. Τι μέτρα θα πάρετε για την άμεση επίλυση του προβλήματος;
Περίπου 5.000 διπλώματα βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην αναμονή για την διεκπεραίωσή τους από το 2021, με τους πολίτες και τους επαγγελματίες οδηγούς να βρίσκονται σε απόγνωση αφού:
Όπως όλοι γνωρίζουμε η ανανέωση διπλώματος είναι υποχρεωτική για τους οδηγούς ηλικίας 65 ετών και άνω, τους επαγγελματίες οδηγούς (κάθε πέντε χρόνια) αλλά και για όσους αντιμετωπίζουν πρόβλημα υγείας.
Οι οδηγοί αντιμετωπίζουν πρόβλημα ιδίως όταν βγουν εκτός Κέρκυρας, από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς πολλοί μάλιστα τιμωρούνται με κλήση για ένα πρόβλημα που δεν είναι δική τους ευθύνη!
Στην ίδια απόγνωση βρίσκονται και οι εργαζόμενοι στο Τμήμα Αδειών Οδήγησης (της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Π.Ε. Κέρκυρας), από τον όγκο εκκρεμοτήτων που συσσωρεύεται, από τις τραγικές εργασιακές συνθήκες, από το γεγονός ότι γίνονται ο σάκος του μποξ της δυσαρέσκειας των πολιτών για ένα πρόβλημα που δεν είναι δική τους ευθύνη!
Όλα αυτά είναι αποτελέσματα της συνεχούς έλλειψης του αναγκαίου προσωπικού.
Η συνταγή της Περιφερειακής Αρχής (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ) για να ξεπεραστεί το αδιέξοδο είναι η διεκπεραίωση των διπλωμάτων να γίνει από τις άλλες Π. Ενότητες.
Αγνοεί άραγε η Περιφερειακή Αρχή ότι σε όλες τις Π.Ε. υπάρχει υποστελέχωση, αγνοεί ότι υπάρχουν και στις άλλες ενότητες οδηγοί που περιμένουν να ανανεώσουν τα διπλώματα.
Ως Λαϊκή Συσπείρωση έχουμε αναδείξει πολλές φορές το ζήτημα της έλλειψης προσωπικού στην Π.Ι.Ν. και από τη σκοπιά των εργαζομένων (συνθήκες εργασίας, υγιεινής και ασφάλειας) αλλά και από την σκοπιά των πολιτών. Στην Εισήγησή μας στην 12η Συνεδρίαση του Π,Σ ( 29 Μάη 2021) αναφέραμε «…Το πρόβλημα της υποστελέχωσης των υπηρεσιών σπάει κόκαλα, οξύνεται συνεχώς, οδηγεί σε εντατικοποίηση της εργασίας, υπολειτουργία και τελικά σε υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών σε σχέση με τις νέες διευρυμένες ανάγκες των πολιτών.
Με νέα Επερώτηση είχαμε επισημαίναμε τα τεράστια προβλήματα του νευραλγικού τομέα της Διεύθυνσης Μεταφορών με ελάχιστο προσωπικό, χώρους εντελώς ακατάλληλους και χωρίς καθημερινή καθαριότητα.
Ελάχιστοι υπάλληλοι, φορτωμένοι και με παράλληλα καθήκοντα, είναι αναγκασμένοι, υπό την απειλή μάλιστα αυτόματης στέρησης των αποδοχών τους αν δε μπορέσουν να αντεπεξέλθουν, να φέρουν σε πέρας ένα τεράστιο φόρτο δουλειάς.
Από τότε μέχρι σήμερα παρά τις υποσχέσεις που δώσατε, με μεγάλη βέβαια καθυστέρηση, με την γραπτή σας απάντηση όχι μόνο δεν έχει βελτιωθεί η κατάσταση αλλά διαρκώς χειροτερεύει.
Σύμφωνα με την απάντησή σας:
«1. Για την αντιμετώπιση του ζητήματος του αρχείου της Διεύθυνσης Μεταφορών η Περιφερειακή Αρχή έχει μεριμνήσει για την ένταξη στο Π.Ε.Π. Ιονίων Νήσων, στην δράση των Ψηφιακών Υποδομών για την εξυπηρέτηση του πολίτη, έργου για την ψηφιοποίηση του αρχείου»
2. Στο πλαίσιο των κοινών ενεργειών της ΕΝΠΕ προτείνεται νομοθετική διάταξη που θα δίνει την δυνατότητα στις Περιφέρειες να προσλαμβάνουν προσωπικό στον τομέα Μεταφορών από τα ανταποδοτικά έσοδα.
3. Τα προβλήματα στην Δ/νση μεταφορών στην Π.Ε. Κέρκυρας μας έχουν απασχολήσει πολλές φορές στο Περιφερειακό Συμβούλιο και η επίλυσή τους αποτελεί προτεραιότητα για την Περιφερειακή Αρχή.
4. Βασικός στόχος είναι η στελέχωση σε ανθρώπινο δυναμικό και η ψηφιοποίηση.»
Τι άραγε έχετε κάνει από όλα αυτά; Οι εργαζόμενοι μειώνονται, συνταξιοδοτούνται, έχουν παράλληλα καθήκοντα ενώ τη δεδομένη περίοδο στο τμήμα αδειών οδήγησης υπηρετεί ο προϊστάμενος και μόνο ένας υπάλληλος.
Επερωτάται η κα Περιφερειάρχης:
1. Τι έχει γίνει για την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών;
2. Γιατί δεν απαιτείτε από την κυβέρνηση προσλήψεις του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού;
3. Ποιες ήταν οι κοινές ενέργειες που κάνατε με την ΕΝΠΕ και ποια τα αποτελέσματα;
4. Τι μέτρα θα πάρετε για να μην επιβαρύνονται οι πολίτες με πρόστιμα και κλήσεις;
5. Πως θα ανταποκριθούν οι άλλες Π.Ε. αφού δεν έχουν το απαιτούμενο προσωπικό;
6. Έχετε ζητήσει στα πλαίσια της κινητικότητας προσωπικό για την Δ/νση Μεταφορών Κέρκυρας και αν όχι γιατί;
7. Πως και πότε θα αντικατασταθούν οι τέσσερις υπάλληλοι Δ.Ε. κατηγορίας, που έχουν αποχωρήσει από την Δ/νση (2 με μετάταξη και 2 με μετακίνηση σε άλλες υπηρεσίες) κατά την θητεία σας;
Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης
Ν. Γκισγκίνης, Δ. Κεφαλληνός, Ε. Κολυβά, Α. Μπαλού, Χ. Χαραλάμπους
29.09.2022
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.